16 April 2011

Erk. Facebook?

Salam :)


Zaman Myspace, Friendster semua dah berlalu. Ye ke? Entah. Tapi sekarang semua macam dah ada facebook. Kira lame sangat lah kalau orang tu takde FB. Ye dak?

Aku mula sign up FB sebab Along lah. Kononnya senang nak contact semua. 'Alah kakak. PM yang sibuk tu pun ada FB. Kakak takde FB lagi. Memang lame sangat lah kan,' kata Along. See? Ada jugak kan perkataan lame tu. Tak gemar eden.

Aku pun buat lah kan. Online setiap hari. Eksaited lah konon dapat post semua. Hahaa. Kalau tak online sehari rasa macam tak lengkap hidup. Ye ke? Bangun tidur je kena online. Nak tidur pun online. Setiap masa online lah senang kata.




Kan best kalau perasaan excited kita nak online tu ditukar kepada excited nak solat ke amal ibadat ke. Sejuk perut mak mengandung. Insya Allah, kan :)

Sekarang, aku dah deactivate FB. Jangan tanya kenapa. Thanks to Maryam Alini sebab macam inspired me :)

Hangpa jangan lah nak suruh cek online-online lagi. Cek malaih laa ni. Satgi-satgi cek activate la balik naa. Hahaa. Insya Allah aku activate balik bila aku rasa nak activate. Sungguh aku rasa tenang sikit sekarang tanpa nak fikir bila nak online FB. Marilah korang try. Menarik, tahu. Bukan lah lame sangat pun kan. Cool ape.

Jazlihana Jamaluddin dan Amira Rahimah, terima kasih sebab memahami :)


Skype, YM, phone semua kan ada lagi. Cheers!
Alhamdulillah, ya Allah :)

3 comments:

Maryam said...

Nampak tu namaa nampak tu :) haha

nrshfqh said...

Hahaa. Token of gratitude. Nak belanja. Nanti Maryam nak Haroods. Hahaa :P Thanks sangat. Sebab selalu inspire pika :)

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih