06 February 2011

Her Name is

AUNI BAZILIN

Opss. Wirawati Auni Bazilin. Kau dah masuk PLKN community kan. Sila terima hakikat. Hahaa :D

Jaga diri, babe. Kat sana banyak benda best, kan. Even kau cakap kat aku semua tak best. Kawan je best. Sebenarnya aku tahu. Jauh di sudut hati kau, PLKN tu BEST kan. Alaah. Tak payah malu-malu nak mengaku.

Makan jaga, weh. Tak payah lah skip meal. Makan maggi je. Tak elok untuk kesihatan. Badan kau dah lawa pun kan. HOT! Hahaa. Tak caya, tanya Aai. If dia tak mengaku, kau bagitahu aku. Aku tumbuk dia. Hahaa. Dengar cakap mak ni.

Kau takde, aku rasa macam 'sunyi'. HAHAA. Ngeng! Banyak benda nak cerita gosip kecoh-kecoh dengan kau. Tapi tak sempat. Tengok-tengok aku dah lupa. Hee :D

Haaa! Satu benda yang aku ingat;

Dorang dulu kata benci, tak suka, banned lah kan budak sekolah tu. KONONNYA. Sekarang dah sayang rindu. Kelakar!

Tengok-tengok kau pun dah kena virus tu. Lagi lah aku gelak golek-golek dengan Jaz. Hahaa.

Last but not least, jaga diri lagi sekali. Banyak kali betul aku cakap jaga diri kan. Don't fall sick. Hee. Insya ALLAH.

Aku macam sayang kau. Hahaaa

No comments: